Friday, January 10, 2014

西洋涼果--它來自土耳其


                                          ***西洋涼果--它來自土耳其***

---天然無糖 健康之選 過年最岩!

                                            **今日推介-土耳其無糖杏脯肉**
⋯⋯朱古力?瓜子...又呢D!
過年不停食真係食到口損舌損。熱氣到爆咁你就要試下熱賣榜首-土耳其無糖杏脯肉

無糖?咪淡而無味!邊好食架!?
無糖既意思係指佢無蜜餞過。咩叫蜜餞過呢?蜜餞過果D係望埋去啡啡黃黃,拎上手,食落口都甜耶耶又痴口。甜到爆炸!

~呢隻土耳其杏脯係完全無蜜餞過。只係原粒吹烘乾。所以所以拎上手係好乾爽,而食落口係好清甜,爽口,唔會淋gi gi 一pat野咁。佢呢隻甜係來自佢本身少少地既天然清甜。所以長期有好多捧場客指定搵佢!病呀,咳呀,口啖啖要戒口佢就最岩!
你可能見過差唔多樣既野,但佢有幾個號數分架,口感都同架。經咁多朋友試過之後,最後都㨂返呢隻

~仲有你又可以配合nuts食,過年就岩曬,又可以撈埋麥皮食。夏天雪係雪櫃食仲正。男女老幼都岩食!

你黎搵我試食下丫!食過就知好味道。唔使唔好意思架,因為零食口味好個人,食岩先至買



No comments:

Post a Comment