Thursday, January 16, 2014

㊙ 乾燥救星 ,家居必備 ㊙


㊙ 乾燥救星 ,家居必備 ㊙
(有埋救命水食譜 )

功效- 超級滋潤,降火

誠意推介-美國無花果⋯⋯

呢隻無花果大大粒,無漂白過。剪開入面好靚架(相片左上)

**呢個無花果水的確救過我好多次,所以我稱呼佢為救命水!!

*如果你食左好多西藥/正在服用西藥。口乾 ,乾燥,燥底啦等等都非常岩飲。我自己試過食西藥太多,成個人又乾又燥都係靠佢幫我舒緩。💊甚至乎我介紹過一D進行緊化療既病人唔加糖當水飲,佢地都話好在飲左佢舒緩下。

*飲左立即滋潤返哂,唔會再乾爭爭,個人都無咁燥底所以係一年四季,一家大細都飲得。夏天雪凍,好過飲汽水。熱飲你直頭立即feel到效果

㊙救命水食譜

毛花果洗浄,剪開。
果皮浸軟,去囊
淮山洗淨一小時備用
南北杏洗浄

所有材料隨水放,直至大滾,滾十分鐘,轉慢火煲個半鐘
可以加少少冰糖調味/乜都唔加當水飲。

毛花果 呢落多D去煲,咁先有效果!我一家人煲大煲,落差唔多一磅架!

No comments:

Post a Comment